Thursday, November 29, 2012

Klaar

Nii...


Praegu on mul töölt väike paus. Kahe tunni pärast lähen tagasi ja vahepeal tahan küüned ka veel ära värvida. Täna pidi olema linnapäev (kuidas ma neid ootan=)) aga siis kui Karla mulle järgi tuli tööle, siis ta ütles, et täna pole linnapäev vaid täna ta teeb hoopis voodrilauda korda. Kaarel just tuli korra siia, ja ütles, et "sitt on". Nimelt ta peab siin töötama taevaisa abiga. Mingeid erilisi tööriistu tal pole. praegu võtab ta majakese voodrilaudu maha ilmselt toore jõu ja paljaste kätega. Ma hoian pöialt, et ta oma entusiasmi ei kaota. Nädalavahetusel remondime kolmanda toa ära. Sellest saab telekatuba. Meil on vanakooli telekas ja antenn, nii, et Kaarel peab katusele ronima ja antenni keerama, ja siis mina röögin et "tagasi!" või ""just läks paremaks", "eiii!". Ja siis pilt on ikka sama halb ja siis ta tuleb katuselt alla , kui mina ikka karjun, mis pilt teeb. Ühesõnaga ilmselgelt see liigutamine ei tööta väga=)


Nii... vahepeal pole väga midagi muutunud. Ilmad on täiesti imelikud ja jahedad. Nagu sügis Eestis. Aga küll varsti jälle kuumaks läheb! Ma just siin vaatan, et mul koorub näpukeste peale nahka- ma ju kogu aeg midagi kuuma puudutan- kuum liha, õli, saiad, ja siis nahk lähen nagu kõvaks ja parkub ära. Ma loodan, et ma mingi koll-näpp varsti pole.=)

Kolmas tuleb tuleb ilmselt helekollane, sest ta on suht pilme tuba. Aa töö juures hakkavad mul juba asjad käppa saama. Enam ei kiilu kinni, kui keegi fish and chipse tahab või saja erineva asjaga burgerit või ükskõik mida.
Oh, aborigeenidest võiks ka kirjutada... Vot ei pea ennast küll rassistiks, nagu Anna-Liisagi, AGA ühtegi meeldivad ja sümpaatset aborigeeni ma veel kohanud pole. Enamasti nad liiguvad karja kaupa. mõne autoga, nii, et ühes autos on neid vahel sada tükki. Noored, vanad, mehed, naised... kõik läbisegi. Ja väga tihti (et mitte öelda rassistlikult alati) nad lihtsalt haisevad. Siis on eriti tore, kui nad kõik korraga poodi tulevad. 3-4 lähevad vetsu, 2-4 on kahtlased ja 2 ostavad midagi.  Rebecca neile tihti wc võtit ei annagi, sest "tehy make a mess out of it" Õnneks ma pole seda "messi" veel ise pidanud nägema ja koristama. Ja siis nad pidid olema hästi agressiivsed, kui neile alkoholi anda. Ja seda laiaks leheks joomist pubis nägime ka! Lihtsalt laiavad nagu :D Tundub, et nad väga tööl ei käi, elavad toetustest ja siis valitsus peab neid kaitsema, sest neid on ajaga väheks jäänud. Aga asi hakkab üle piiri minema. Riik arvab ka nii...=) Ja nad on hästi musta värvi. Minu arust mustemadki kui neegrid.



See kollikene on meie koduloom. Panen talle täna piima ka!Nädalavahetusel käisime Geraldtonis. See on meie juurest mingi 300 km, ookeaniäärne linnakene. Polnud suurem asi. Ainult rand oli kena ja puhas! Ööbisime seal autos, ja siis hommikul sõime selle arvelt ookeani ääres hommikust, nii, et silm ka ei pilkunud. Tommile ja Meelele nii palju teie raamatust, et selle elilehekülg- kenad pildid Austraaliast, sellised turistikad. Ja siis need töötamise pildid... Asjad on nii, et kui sellist tööd                  teed, siis saadki nii elada, nagu esimese lehekülje pildid=)


Kaarel hüppab siin mingi suure liivavälja kohal. Mingit normaalselt pilti minust aga ei suudetud teha...



Täpselt selline ongi!


Kaarel kinkis mulle!=)


Kallid kõigile!=)


No comments:

Post a Comment