Friday, November 9, 2012

Tere, tere!

ME SAIME TÄNA TÖÖ. Naljakas, ma eelmise nädala keskel mõtlesin, et ooo ma kirjutan koos Kaarliga meie eesmärgid üles ja sis me panime sinna, et selleks reedeks on meil töö. Eile ei olnud veel midagi, aga täna on täitsa teised jutud ja tuuled! Mina hakkan tööle Country pubis või nagu roadhouses. Ma töötan seal bensukas, ja mingis alkoholi poes ja teen süüa. Elame me minu töökohast u 10 minuti autosõidu kaugusel, nii, et Kaarel saab mind iga päev tööle viia autoga ja mulle vastu tulla=) Aga kaarel ütles just et see pole reaalne. Aga vähemalt alguses on. Ma juba kujutan ette, kuidas ma olen esi esimesed nädalad sellepärast elevil, et mulle vastu tullakse ja mind ära viiakse. Nii, ja siis meile öeldi sealt tööbüroost, et kui pimedas sõidame, siis mingi 40 km tunnis, et need kängurud on suured kollid ja passivad tee ääres ja siis kui mõtled, et näe, saangi mööda sõita, siis nimme hüppab sulle ette! Me leppisime kokku, et kui esimest känguru näeme, jääme kohe lausa autoga seisma. Siis teeme pilti ka! Nii... Kaarel räägib ise oma tööst. Aga elame me majas! Meil saab olema oma maja. Täitsa imelik mõelda, et ma kodus veel rääkisin, Eestis, et ma tahan, et ajee, et meil oleks seal on kodu ja siis käime tööle jne... Ja saabki ilmselt nii... Ja see läks ka täide, mis me eelmine nädal paberile kirjutasime! Nii, et soovitan teil kõigil aina unistada hästi selgete piiridega ja veel kirja ka panna, ja siis nii lähebki ilmselt!=) Aga maja... Kaarel ütles, et ma enne õhtut ei hõiskaks, sest see võib olla kuut või küün või mai tea mis asi. Ma arvan, et ma ei julge üksi öösel vetsugi minna. MAAL! Seal on ussid ja ämblikud ja kängurud ja vombatid! Aga eks juba ülehomme paistab, mis reaalsus on. Praeguste andmete kohaselt oleme seal isegi kuni 3 kuud. Palk on 18.5 dollarit tunnis, mis on selline enam-vähem. Sealt veel mõned maksud maha. ja seda veel täpselt ei tea, palju elamine maksab. Täna käisime ostmas tekki ja patju ja voodilinasid- seal pole midagi peale madratsi. Eestis ei kujuta ette ka, mida siin kõike vaja läheb. Hea, et meil veel natsa raha on.
Veel nii palju, et mega kuum oli täna ilm. Vist alles esimest korda saime aimu, mida see ilm endast siin kujutab! KUUM!  Mina olin nii rõõmus, kui töö saime, et ohoho. Vast see emotsioonide virr'varr jääb ka juba vähemaks- nüüd on mingi kindlustunne...


Ma ütlesin just Kaarlile, et tema kord on kirjutada, aga ta ütles, et ta magab juba=)



Igaljuhul veel pole selge, mis töö Kaarel saab... aga kindlasti midagi saab, sest seal roadhouses võib abiäsi vaja minna ja see naine on ise ka mingi farmer ja seal on palju farme ümberringi ja 22 km kaugusel on linnake, kus on mitu ehitusfirmat, nii, et sellega ei tule probleeme!Ja see meie majutaja ja minu boss lubas Kaarlit aidata ka! Nii, et sellega muret pole! Ja mõelge, me saame oma kodu!=)


või kuudi...


Kallad!=)


4 comments:

  1. Nii hea kuulda, et asjad sujuvad. Maja on ka päris hea valik. Austraalias mingi maja lihtsalt. olgu või kuut. Ikkagi on lahe ju. Piltidelt on näha ka, et soe on. Meil on nii külm. lund enam ei ole, aga külmkülmkülm. Igastahes - loodame, et Kaarel ka hea töö saab ja, et teil parim aasta tuleks mis kunagi olnud on. Palju kannatust ja armastust teile...Siis on kõik korras. Ärge teineteist unustage kõige selle virrvarri keskel. Ei teagi miks nii siin räägin, aga meele teeb rõõmsaks, et teil on elu positiivne.

    Kallid teile ka!

    ReplyDelete
  2. Kui vähegi saate, andke märku, kuidas töö ja elamine.

    ReplyDelete
  3. Kuidas teil esimesed tööpäevad läinud on? Tore, et saidki sellise töö nagu tahtsid, ei peagi apelsiini kaste tõstma ;)

    ReplyDelete
  4. Just, Meel. Krissu kirjelduse järgi tuleb pöialt hoida, et väga hull rabelemine poleks, ja siis mingid sellised filmid tulevad meelde, kus teeäärne bensukas ja kaabudega rodeod :)
    Oh - rahustage ometi oma tädi....
    :)

    ReplyDelete