Friday, November 2, 2012

Kolmas päev Ausis

Krissu jutt:
...
ja juba on mul natsa seline tunne, et omaigaad, kas ma olen ennast really pannud "out there for success". Aga siis tuleb meelde, et alles kolmas päev ja tegelkult veel täna maadlesime muskaga suure une ja ajavahega. Juuksed värvisin ära ja sellega on klaarim:)
Täna käisime autot VAATAMAS (Kaarel käskis kirjutada, et me käisime vaatamas, kuigi minu arust me käisime ostmas =D) enda arust. Selline universaalkerega helekollane auto- nagu pardike. Minul kohe, et oi kui nunnu auto ja ma juba nägin, kuidas see on meie oma!=D Vaatasime kaardi pealt järgi ja asusimegi teele!:D nii hea kodu lähedal. See lõppes sellega, et 4 ja pool tundi me kõndisime mingis rajoonis, kus olid mingid suured autopoed ja autorehvi töökojad ja mida polnud... oli meie CAR GALLERY. Alguses olime üldse vales kohas. Siis mingi Slovakkia mees viis meid õigemasse kohta, kus müügimehe jutu järgi on ainult mai tea, ümber nurga! kõndisime küll kõik nurgad läbi, autod muuskui tuututasid meile, sest me kõndisime vist seal, kus ei tohtinud- mingi liiva ja kuivanud muru peal- kõnniteid pole, sest kõigil on autod ja ükski normaalne inimene sinna kohta jala ei lähe!  Mina põlesin rõõmsalt ära ja Kaarel muidugi mitte=) Õhtul veel nägime ühte ülinunnut ja odavat valget autot müügis ja jälle ma juba mõtlesin ära, et see ongi meie auto, aga kui ma helistasin, siis see oli juba läinud. Siin lähevad head kuulutused nagu soojad saiad. Peadki refreshima kogu päev!



Nii , minul tuli geniaalne plaan, et paneme kõik asjad paberile kirja, siis lähevad täide kõik asjad kuupäevaliselt! Tegimgi ära! Ainult, et juba on sassis, mida mis päevaks saavutada tahame =D Kaarel arvas, et auto võiks juba homme osta- autot on väga vaja, sest jala siin ei käida ja kui me farmi tahame, siis on ka autot vaja- mõnedes kohtades on see isegi kohustuslik. Tööst nii palju, et kahte kohta olen kirjutanud, ja kolmandasse ka, et infot saada! Aga vastust ei miskit! Tuleb hakata massiliselt igale poole kandideerima lihtsalt! Plaan näeb ette, et järgmiseks reedeks on meil kindel farmitöö olemas!Juhul kui me juba sinna poole teel ei ole!

Elu on siin ikka mega kallis. Tahaks juba AUSi palga peale saada, siis pole rahastressi. Aa, eile nägime esimest korda papagoisid! Päris kenakesed olid- ainult karjusid jõledasti.
Muidu on kõik kenasti! Ilm oli täna juba täitsa soe ja hästi tuuline on! me oleme ookeanist mingi 10 km ja siis siin puhub suur soe tuul. Ookeanit tahaks ka nädalavahetusel näha. Selleks oleks ka auto hea- ühistransport on kahepeale päris kallis. Isegi kui päevapilet võtta on kahe peale 22 dollarit ja kui midagi hädavajalikku süüa osta on kohe 15 päevas juurde (kui hädavajalikud asjad olemas on...)

Aga minu poolt kõik praegu- peab õigel ajal magama minema, sest muidu ei kaogi ajavahe ära! Täna sain sõbrannadega natsa jututada! =)


KALLAD KÕIGILE!=)
JA pliis kommenteerige postitusi ka! Siis me teame,et te loete!=D





 (Meie praegune pisike tuba)



3 comments:

  1. Küll kõik kujuneb. Kas ise süüa saate teha või peate valmistoidul olema?

    Mul näitab nime juures "admin" :DD
    See on seepärast,et mul oma blogid sama kasutajaga.

    Kalli-kalli!

    ReplyDelete
  2. See sisse seadmine ongi raske ja auto ostmine on tüütu ja õnne asi. Aga siit lugedes tundub küll teie praegune elu kangesti põnev. Me koguaeg vaatame arvutist, et kas on juba uus blogi postitus tulnud.
    Kirjutage ikka usinasti nii tore on lugeda.

    Meel ja Toomas

    PS: Su juuksed on nii ilusad ;)

    ReplyDelete
  3. megamõnusad pildid! Mina jäin küll sellest jututamnisest ilma, skaip toimib hästi seal? Võtame ette, miss u :).

    ReplyDelete