Tuesday, November 20, 2012

No tere Tibutopsud!

K6igepealt kirjutan mina (Krissu) ja siis Karla. Aga niii... nii kaua pole ju kirjutanud ja seda sellep2rast, et muidugi Austraaliamaal polegi internetti igal pool! Praegu oleme Moora linnakeses mingis netikeskuses- tahtsime juba eile kirjutada, aga kell 4 sureb kogu linn v2lja ja siis muidugi ei saa netti. AGA meil klassikaliselt on k6ik kenasti. Mina t88tan sellises kohas nagu Roadhouse. Suht bensukas koos alko poega ja kiirtoidu kohaga. Teen hamburgereid, myyn kytet ja alkoholi. Ylemus on t2itsa tore ja s6bralik, ja teeb nalja muudkui. enamasti olen t88l hommikul. 2rkan 5.20 ja siis 6.15 olen juba t88l. Magama l2hme mingi pool 10. Muidu on raske 2rgata. Kogu elutempo ongi siin selline, et 6-7 on k6ik yleval. Auto saime korda- Kaarel vahetas tal mingi pumba 2ra ja enam ta ople seisma j22nud!

Nii... Meie majake... Seekord meil pole pilte, mida postitada, sest meil j2i juhe maha, millega saaks telefonist pilte v6tta. Aga maja.... Selline peldik oli alguses. Kuut pigem :D 4- toaline. n2eb v2lja angu v2ike maja preerias. Ma veel m2letan lapsep6lvest seda seriaali ja m6tlesin, et kuidas on v6imalik, et see naine seal  harjaga tolmu pyhkis ja k6ik oli tolmune... Aga siin on megatolm! selline punane. Nyyd hakkab nagu maja puhtamaks saama, aga mui me tulime, siis me m6tlesime ausalt, et see on mingi nali. Kusjuures, kui meie tulime, siis see teine mees- Cliff- kes on chaserbin driver, oli seal juba n2dala koristanud! 2mblikuv6rgud reaalselt IGAL pool! tolm, mai tea KOLA seinad on majal eterniidist ja emie toas on suur auk seina sees. Aknad on imelikud ja no t6esti ikka t2itsa peldik oli. Aga muidugi meie hakaksime k6pitsema ja nyydseks on nii, et me saime omanikult ( minu bossilt) pappi, et v2rvi osta,  ja kaks tuba v2rvisime juba 2ra, ja need on nagu 88 ja p2ev algusega v6rreldes. NJo ja sisi mina olin 8kskord t88l ja Kaarel helistas mulle,e t meie toas on koll. 2mblik oli! Suur 2mblik. Ja et mina n88d ajagu ta v2lja toast. Praegugi m6tlen, et kust ta selle aru v6ttis, et MINA peaksin ta v2lja ajama. Aga ma proovisin teda harjavatrrega tonksata, et ta lahkuks. Rebecca ( mu boss) ytles, et neid ei tohi tappa, et p2rast on k6ik verd t2is:D Aga eniveis, siis ta haihtus sekundiga 2ra! Meil on sellest video ka,paneme kunagi Youtubei. Aga ta haihtus ja mei teagi, mis tast edasi sai. Yliturbod on nad. Aa ja siis mina tulin koju yks p2ev ja meie maja ees oli mingi teine koll. Krokodillilaadne toode. Mingi 30 cm pikk. t8mbi sabaga. V6ite netist vaadata- bluetounge lizard(bobtail). Karjusin siis Karla ka imet kaema. Passisime mingite pakkude otsas ja vaatasime teda:D p2rast saime teada, et ta hoiab majast ussid eemal ja mingid putuakad. Siis nyyd oleme talle piima pannud nagu siilile. Nunnukas meie koduloom. Enam teda ei karda. Ja mingi roosa sisalik oli vetsus. Meil ongi wc v'ljas majast, nii et p8him8tteliselt sellist asja pole, et ma pimedal ajal 8ksi julgeks minna sinna. Ikka koos koos koos:D k6igepealt kontrolluime kas laed ja seinad on puhtad ja ega kedagi poti taga pole. Ykskord oli roosa sisalik. Yldse peab kodu aeg j2lgima! Nii.... Sain enda essa palga ja nyyd kui selle 2ra kirjutan siis teen endale mingi preemia. Aga Kaarel juba ohkab mu k6rval ja teeb nagu tema seest tahaks keegi v2lja tulla- niheleb nimadi. Ja ma tean, et tal on k6ht tyhi... Aga varsti me ostame netti ja sisi saame me tihemini kirjutada!
T6esti, siin on p2ris hea elu. Ja naljakas on m6elda, et mina eestis r22kisin, et ma tahaks nii, et klaar ja meil on kodu ja et t88 ja selline lihtne elu. Ja nii ongi! v2hemalt kolm kuud!:)

Kaarel:
elu-ilus
raha-pole
ilm-soe
naine-tubli ja tookas, tal on raha
elukoht-kuut
t88-m6ned t88otsad, j2rgmisest n2dalast hakkan kombaineriks (kui keegi teab kust nupust kombain t88le k2ib siis v6ib teada anda)
auto-t88tab
k6ht-tyhi


Nii! Aga tavai siis praegu! L2hme linna peale! Vaatame midagi syya! Ja mis k6ige t2htsam ehk suurtele inimestele teada on minu meelest... on see, et meid 8mbritsevAd t6esti h2sti head inimesed ja meid on omaks v6etud ja meie eest hoolitsetakse!

Olgu siis
Kallad!:)

5 comments:

  1. tere tere teile! tervitame teid seal pool, ja hoiame pöealt. kaarel kombain käivitub kas vändast, võtmest või nupust!!! käi tiir ümber kombaini ja kui üks neist peaks ilmnema siis proovi toda :D saatke mulle mingi koduloom postiga mingi eksootiline:D eelistatud pole ämblikud ja ussid ega maod! aga suhtleb. päikest teile seal !!!

    ReplyDelete
  2. Vinge värk...Pange hullu...koguge siis raha ja tehke maja ilusaks...et oleks hea ja mõnus olla! kodu on tähtis koht.!

    ReplyDelete
  3. Tsau kullapai! Jälle oli nii hea lugeda, mitu korda naersin. Kohe kajab jutust läbi see õnn. Tehke siis lahedatest elukatest ka pilte. Kaarli jutust meeldis mulle eriti naise kirjeldus :D.

    ReplyDelete
  4. Kaarel! ma võin öelda et, kombain id ei lähegi niiisama lihtsalt käima. nad on suured rauast monstrumid ag aneil on väike ja armas süda ja hell hing. sa pead nendega ilusti rääkima ja moosima! aga no kui sellest ei aita siis vannu ja kiru ja veel vannu natuke vene keeles nii, et seda raske oleks tõlkida isegi ja ära unusta kuvaldat! ja raudkangi ja joptvõiumatti :D ja siis töötab radselt. ja sellel teie koduloomal on ikka väga sinine keel? naljakas. ok... olge muhedad! Eimu ja Kaisa;)

    ReplyDelete
  5. Hallloo! LIZZ TASS olen! tegin ekstra siia kommimise jaoks konto! tahaks n2ha pilte enne ja p2rast kuudist ja kysida,et mitu vaba p2eva sul on yhes n2dalas ja mis te vabadel p2evadel teete ja kas juba ookeanis olete ujumas k2inud ja mis sa endale preemiaks ostsid ja kas kaarel on otsustanud inglise keeles r22kima hakata ja kuidas austraalia inglise keel tundub ja nii tore on alati lugeda siit, loodan,et saate varsti internetiga pysisuhte ja hakkate siia rohkem kirjutama! :)

    ReplyDelete