Thursday, January 24, 2013

TERE!

No tere, tere!

Kaarel on praegu tööl. Tal seda tööd ikka jagub. Kui minul on mingi 6-7 tunnised tööpäevad, siis temal on mingi 12 tundi. Vahel rohkemgi! Ja praegu ta sai veel mingeid huvitavaid tööotsi. Mingite leiutajate juurde (nagu ta ütles :D), kes katuse all olevatele soojakutele telliskivimüüri hakkavad ümber ehitama. Kaarel pakkus, et neil on see mingi kümne aasta projekt, olles hinnanud üldist farmi seisukorda ja lahendusi. Nii... see nädalavahetus  tuleb tore! Lähe oma nunnu Holdeniga Perhi. Loodame ühe ropsuga ära saada, kasvõi eeslinna! Ja siis maha kanda! (Sest kui seisma jääb on mingi poolteist tundi käivitusvõimetu). Siis lähme rongiga linna ja elame linnaelu. Essat korda oleme backpackersis ja kuueses toas. Naris magame :D Saab siis see variant ka proovitud. Mina loodan, et laupäeval lähme peole ka! Esmaspäeval on siin selline asi nagu Auzzie Day (ma ei tea, kuidas kirjutatakse täpselt )aga- Austraalia päev. See pidi suurem pidustus olema, kui aastavahetus. Tähistavad austraallaseks olemist. Nojah, kui iseseisvuspäeva ei ole, siis midagi tuleb ju tähistada!:D


Nii ja siis mina loodan, et saab peole ja linna peal inimeste sees kõndida ja ei tujud on head.  Randa võiks kaa minna, ja hitt on kindlasti see, et me lähme meremuuseumisse, sellisesse, kus haikalad on suures akvaariumis, ja saad seal all kõndida. Aga mitte nii nagu Soomes, et pisike, aga ikka SUUR!Ma väga ootan seda. Nüüd kõigil vaade vasakule. Kujutage ette, et see on põhimõtteliselt lammaste karjamaa. Mitte, nagu, et valged ümarad lambad kepsutavad rohelisel aasal, vaid et hallid kõhnad lambad on KÕNNUMAAL! Ma ei saa aru, mis farmeritel arus on, et lambad nii elavad. Kaarli farmeril kaa kuuke tagasi oli paarkend surnud lammast kõnnumaal nälga surnud. Aga see pole sur kadu kui ülejäänud 10 000 elus on... Ilmselt nad päev otsa ootavad, et mingi libleke kuskil kasvaks ja siis söövad selle õhtusöögiks. Ma isegi nägin, kuidas lambad kaabivad! Lambad ju ei kaabi! Aga kaabivad siin. Kaabivad kõnnimaad, et äkki maa all on midagi! 


Tööl köögis
Ja muud juttu ka! Eile, nagu tina tuhka, said kõik plaanid ümber mõeldud. Me ei lähegi enam Geraldtoni, vaid hoopis ida poole ja veebruari lõpuni oleme siin. Nüüd kui me nädalavaheutsel endale auto ostame siis selle pilliga sõidamegi. Või noh... Kaarel sõidab. Siis ikka liigub siin ringi, mitte ei jää laagrisse ühte Austraalia otsa. Mul kohe hakkas nii kergem ja elevus, sest see töö, mis mul oleks Geraldtonis olnud, oleks olnud selline väikse koormusega ja ülemus, tuli välja, on kummaline. Ja siin on koormusele tark ikka valu anda. Mitte nii, et sul on 4-5 tundi päevas tööd. Igav on passida, kui Kaarel niikuinii töötab. Ja seal on suuremad lootused, et Kaarel saab töö, mis talle meeldib ja on erialane. Minul on suva, kus ma koristan ja teenindan=)



Kaarel ütles, et see olen mina.
Lääne-Austraalia muuseumis nimelt
Aga auto ostuga läks nii, et postitasin eestlased Austraalias Facebooki foorumisse, et kas kellelgi on autot müüa. Ja saimegi ühe, mis sobis  (Juba saime teada sellise pisiasja, et kogu aeg peab üks uks lahti olema, sest muidu ei saa sisse autosse :D )No miks ei sobi, kui TÖÖTAB:D kusjuures mul on ikka raske uskuda, et auto saab töötada. Ja Kaarelgi keelitas mind, et ma sellele omanikule kirjutades liiga peale ei käiks üle küsides, et kas ikka TÖÖTAB, SÕIDAB NOH!?:D Mul nii raske uskuda! Harjunud, juba, et auto peale ei saa loota. Isegi see meie laenuauto juksisib. Praegugi Kaarel jätab auto õhtul mäe otsa, kivikene ratta ette. Targu, et hommikul on hea  lükata ja peale hüpata. Vana hea mägistart. Mõtle, kui ongi nii, et istud autosse ja sõidad... Mitte, et vaatad-et-peab-tankima-ja-siis-juba-otsid-sellist-tanklat-kus-oleks-koht-kuhu-peale-tankimist-saaks-pumba-juurest-auto-ära-lükata. :D  ja siis poodi minna seniks, kuni auto puhkab. Ja hea on see, et selle poisiga on mul Facebookis 6 ühist tuttavat. Siis on turvalisem ka...

Mis sis veel. Muidu on ikka kõik klaar. Mina töötasin täna töö juures välja säästmise masterplani. Ilmselgelt väga keerulise, aga samas lihtsa. Hästi rahul olen:)  Jah. Kuigagi kerge tunne on sellepärast, et ida poole lähme. Nagu kodule lähemale. Aga tegelt kaugemale. Kodule läheale ilmselt selletõttu, et itta me pidime niikuinii minema. Ja nüüd ongi tunne, et lähmegi! Järelikult tuleb kojutulek ka lähemale!

Kaarli kombain
Täna sain töö juures kaks kirja! Aitäh Linda, Sanna ja Mammu!!! Ma poolteist nädalat iga päev olen nii elevil, et äkki täna on ja kunagi ei ole... nüüd oli kaks tükki! Ja üks on veel õelt ka soolas! Nii, et see peaks ka varsti jõudma. Ma ei saa üldse aru, kaua nad tulevad. Osad mis ma varem saatsin pole jõudnud, mis hiljem saatsin on kohal. Aga varsti tuleb jälle vanaemale postkaart panna teele! Mul pole aimugi, mitu ma talle juba saatnud olen, ja mis pildiga. Nimelt Moora postkontoris pole väga suur valik=). Agaaa... võrreldes eelmiste nädalatega on hea ja mõnus. Netti ostsime ka juurde , nii, et on nagu maailmaga ühendus olemas=)

Seekord siis saate vanu pilte, sest uusi väga polegi. Oleme siin paiksed olnud. Nädalavahetusel teeme.MEREMUUSEUMIS :D  mitte mere, vaid ilmselt ookeani tegelt. Ikka raske on ära harjuda.:)


Kallid kõigile ja ilusat talve.  Meil on sis nii, et Suvi-sügis-suvi-sügis-talv-suvi-sügis... :S  Hallo:D


=)

1 comment:

  1. tsau, kulla! , loeme üllega su blogilogi, ma nii naersin seda KÕNNUMAAD ja mägistarti :D
    ülle igatseb sind kaa!

    Kati, ülle, Caro jt

    ReplyDelete