Thursday, January 31, 2013

Mullikad

Täna saate palju pilte!


Läksime uut autot ostma! Tere meie uuele pereliikmele ja head aega vanale! Esitleme- uus ja vana- kõrvuti! Progress missugune. Firma on sama, vahe on selles, et uus sõidab!





Täna oli...

Kaarel mullikaid jahutamas=)
...selline päev, kus ma olin nii elevil. Ma ei mäletagi, kuna ma nii elevil olin- lapsemoodi nagu siis, kui sai vasikale käe suhu pista või midagi :S  :D. Nimelt ma sain täna Kaarliga minna tema tööle kaasa. Nimelt autoga mullikaid toitma! Kaarel tuli mulle töö juurde järgi, endal auto peale laaditud põhimõtteliselt klassikaline põhk. Huvitav, et lehmad siin põhku söövad. Nii palju, kui mina teadsin, siis lehmad söövad heina. Aga põhk mis põhk. 
See oli kõik nii põnev! Kõik see autoga kõnnumaal sõitmine ja väravate avamine ja... Ja siis need mullikad! Juba värava taga kaugel ootasid- nii kõvasti tahtsid põhku! Nii palju, kui Kaarel rääkis ühtede teiste mullikate toitmisest, siis ta pidi neid lollitama ja meelitama värava eest ära. Tegi petekat, et sõidab mujale, ja siis kõik veised nagu jüngrid järgnesid talle. Ja siis sõitis ise kähku tagasi, ja pani põhu maha ja tõmbas uttu enne, kui veised matsu ära jagasid.




 Ega tema ju ka ei teadnud, kuidas nad reageerivad, kui võõras mees autoga sinna vurab. Aga tookord ta sai ilusti hakkama, ja seekord oli juba pro.  .. Siis MINA avasin värava ja Kaarel sõitis sisse. Mullikad nii tahtsid juba süüa. Passisid kambas ja peaaegu tulid auto peale! Mina vapralt olin auto tagumise osa peal (mitte kast, aga selline nagu lavats) Ja lükkasin neile põhuviilakaid. Kaarel tuli ka appi, koos lükkasime! Ja nemad kohe läksid hunniku peale nosima. Ja siis me veel pidime suuremaid lehmasid ka toitma! 

Vist veiseid... Nad olid palju suuremad ja teises aedikus. Üks veis oli miskipärast üksinda lammastega, aga ma ei saanuki täpselt aru, miks. Kaarel midagi rääkis, et nad eile ei saanud teda aedikusse ajada. Aga kas ta nüüd jääbki sinna? lammastega? Ta on ju lehm ja ta sõbrad on kõik aia taga...aga okei... Aga ma nägin pulli! Täpselt selline nagu mingi Hispaania plakati peal või filmis! Nii suur ja majesteetlik. Peaaegu kaks korda nii suur nagu klassikaline lihaveis. Kohe selline jäme! Ma ilmselgelt lähen nii elevile selle jutuga, ilmselt räägivad minus lapsepõlve lauda- ja loomakogemused=) Aga pull oli suur!

Palun zoomida seda pilti
See auto ongi päriselt selline!
 Seekord sai nii, et Kaarel sõitis autoga, ja mina olin taga! Kõik veised tulid autole järgi. Ma olin nagu kuskil safaris mingi loomakaitsetöötaja- juuksed tuules lehvisid ja toitsin suuri loomi! Ja siis need põhuviilakad olid ikkagi liiga rasked ja kaarel jättis auto tööle, nii et see sõitis mäest edasi üles mööda kõnnumaad (ise), ja siis me koos lükkasime neile palakesi. See oli nii äge! Ja pärast MINA sõitsin selle käulaga tagasi! Ma juba täitsa hästi oskan autoga sõita. (Kaarel jääb tihti eriarvamusele) Ma ei saa aru, kus autol rattad on täpselt. hea oleks panna tuuleklaasile mingid kleepsukesed, et siis on hea vaadata, kus nad on. Minu loogika=)





Aga üldiselt on viimasel ajal normikas olnud. Austraalia päev oli siin! Mega ilutulestik. Pool tundi kestis kokku ja siis see õhtu oli tore küll. Järgmine õhtu oli nii, et selles osas me oleme eriarvamusel. Kaarel väitis, et mul tuli jonn peale, mina keeldun nõustumast. Aga enne seda kõike me käisime restos. Kõht oli tühi ja pidime välja minema sööma. Ja enne kui arugi saime istusime mingis sellises pisikeses restoranis, kus keskel oli suur köök ja pakuti sushit! Klienditeenindus oli nii tasemel, et ei saanud midagi öeldagi enne, kui juba lauas olid ja menüüd ees. Siis vaatasime küll üksteisele otsa, et okei siis:D Sushi siis sushi. Ma pole nagu kunagi sellest söögist aru saanud. Pigem nagu mingi eputamine minu jaoks või mood. Ja me ei saanud menüüst midagi aru :D nii põnev oli! Aga midagi me tellisime ja siis hästi maitsev oli tõesti! Tõesti uskumatult maitsev! Aa Kaarel on hakanud seda sõna kasutama- "uskumatu" ta ütleb seda rõhuga essil. "ussskumatu" ja enamasti minu kohta  :D

niii... ma olen nii lummatud sellest mullikakogemusest, et muu ei tulegi meelde Kurta pole küll millegi üle! Hea on kogeda nii erinemaid asju Kaarel ka ütles, et tal on hea meel teha selliseid asju, mida muidu nagu ei satu tegema. (mullikad ilmselt:D). Siis käisime veel ookeanimaailmas. Tore oli! Sai raikala silitada! Ja suured haid olid akvaariumis!


 

Nüüd igaljuhul on megasäästukuu, mis laivis küll ennast veel näidanud pole... Aga uue kuu alguses on tsau-pakaa selle kohaga ja lähme itta. elu on hea üldiselt. Aga mina muidugi kurvastasin ka täna natuke.  Eile ma vaatasin telekast Forrest Gumpi ja see lõppes sellega, et ma nutsin eile ja täna. Ja olen selline pehmo. Ei saa ikka nii elada, et filme palju ei vaata. Siis oled nii tundlik ja elad igat filmi nii läbi. Ja siis kui on melanhoolne, siis kõik muud asjad tulevad ka meelde! aga ma hoian ennast unistustega kripsus-krapsus. Täna ma näiteks unistasin meie tulevasest kassipojast. Kassi poeg :D naljakas sõna. Aga minul on meile plaan, et me võtame sügisel kassipojakese ja üllatusega tõdesin, et Kaarel polnudki kategooriliselt vastu. USKUMATU! Aint ütles, et karva ajab ju. Aga küll saab.Temast saab selline kass, kes käib meiega kaasas ka, kui me nädalavahetusel Tagakülla tuleme või Tähtverre=) Nagu hästi tark, ilus ja klaar kass. kes on piisavalt solgutatud, et halva ilma korral süles magada, või Kaarli või minu puudumise korral kaissu pugeda. Aga mitte liiga solgutatud. Ikka iseloomuga!
Täiesti lambi juttu ajan praegu juba. Ilmselt see näitab seda, et mõte jookseb ja elu on peas lihtne=)

Mõtle, kõik te loete seda ju:D Kaarli pere ka loeb, ja mina siin südamest räägin ka kõige lihtsakesemat juttu:) Aga sellest pole midagi! =)

Tervitused kalaklubile!
Kui me kuu pärast Adelaide'i lähme, siis seal on suht jahe. Mulle tuli meelde ka, kuidas Anna-Liisa, kui ta Ausis elas, kurtis, et nii külm on toas. Siin on jah nii, et kui talv on, on õues jahe ja toas ka. Mingeid ahje väga pole. Ilmselt saab see raske olema. Aga vähemalt kõige kuumema aja me oleme ikka kuuas kohas :D

Kallid kõigile ja olge kõik lihtsakesed! Õde, ma pole su kirja ikka saanud! Uskumatu! Ja Kaarel pole siiani postitanud pakikest kodustele. Ja Mammu ma pole sinu oma ka posti pannud veel. Ja varsti saadan vanaemale ka kaardi! Praegu pole mõnda aega kellelegi saatnud! 

Aga selles suhtes, et kustun ikkagi üles meile ka kirjakesi saatma. Suht palju rõõmu teeb. Näiteks issi võiks mulle käsitsi kirjutatud kirja saata joonistustega=) Kadi ja Mari abiga=)





Mega oversizer. Ongi terve suur(!)
tee täis!Ma pole nii suuri rattaidki näinud!
Aga kallid kõigile klassikaliselt ja olge mõnusad! Blogi tagsiside on olnud mõnusalt positiivne, nii, et tuleb lihtsalt samas vaimus jätkata. Kaarlil on seda blogivaimu küll harvem kahjuks... Enne ta ütles, et on rammestus peal. Magab teises toas õndsasti. Meil on kell pool 10, mis tähendab uneaega!

Head ööd! Vaadake, kui suured masinad siin on. Ilmselt kaevanduse omad. Ausalt, nagu kollid!




TSAU!=)

No comments:

Post a Comment