Friday, March 1, 2013

Hõissa!

Hõissa, hõissa ja Hurraa-raa-raa!

Hommikusöök



Täna on siis see kauaoodatud päev, kui me siit kõnnumaalt ja kolkast ära lähme. Algab meie maailma ägedaim tripp, mis on nii lõbus, täis põnevaid seikluseid ja lisaks me saame terve tripi jooksul veel hästi läbi ka! ( see juba tehti mulle selgeks, et see sõltub ikka sellest, et mina pean lihtsalt normaalne olema ja siis see ongi võimalik :D)

Võiks ju arvata, et mina nagu tubli mesilane tiirutan mööda maja ja kõik on pakitud ja olen klaar ja Kaarel tassib veel viimaseid asjakesi meie puhta ja läikiva auto peale ja sõit võiks alata... Aga, aga, aga :D 

Ma ärkasin üles, sest mule on normikas olla. Kaarel veel lebab voodis, ja pole seda nägu, et niipea üles tulla. KÕIK asjad on laiali ja seda, et me täna siit ära lähme näitab vaid kolm tühja kasti toanurgas. Eile olime roadhouses nagu viimasel õhtul ja siis täna on natuke halb meil=) Sellised seosed siis...



Mis muidu?

Hobused ja eeslid
Täna algab tripp. Essa plaan on minna Perthi,  mina saakisn endale pika kleidi osta. Edasiseid kindlaid plaane reisi jooksul väga pole :D  No marsruut on lõunasse ja siis ida poole- linnad on nagu paigas. Ja ilmselt lõpetame seal, kuhu Kaarel töö saab. Aga sellele veel ei taha mõelda, sest "küll saab!" praegu on see elevus, et esimene suurem peatükk on läbi! Lõuna pool pidi loodus ka teine olema. Isegi roheline ja värki. PÄÄRIS hea vaheldus kuivadele kõnnumaadele, hallidele kaapivatele lammastele ja punasele tolmule.




UUS LOOMAKE: Hästi läks. Tatsasime paljajalu siis ringi maja ees -seal,  kus me ikka pea igal öösel poolunes koperdame enamasti paljajalu wc-sse. Ja seal ta oli. Suht pime oli ka, ja siis Kaarel moblaga näitas valgust, et "Krissu tule vaata, seda elukat me polegi veel näinud!" Ja ütleme nii, et seal ta oli. Täpselt nagu filmis. ehk suure tikutopsi pikkune, aga siiski täiesti klassikaline... Skorpion! Päris ära ehmatas, ma nagu ei arvanud, et nad siin on, või et nad üldse kuskil vabalt on- pigem elavad nad filmides või akvaariumis. Vist on piiratud mõtlemine :D aga tõesti, sellisel hetkel lihtsalt avastad, et polegi väga mõelnud nii, et ta võiks kuskil mujal olla . Eriti veel sinu pühal territooriumil.


Mina ja Pat!Minu ja Karla vaieldamatu lemmik.
Kõige lõbusam vanamees, keda olen kohanud!
(eriti purjakil olekus=))

Ma siis võtsin pulga, et teda sorkida, et ikka näha, kuidas see uus loom liigub (Kus see mõistus küll tuleb aga no sellekski, et teile rääkida, kuidas ta siis liikus :D) Ja nii põnev oli. (Mul on vist vajadus alati järgi uurida, kuidas mingi loom liigub) Ühesõnaga ta liikus nagu filmis, nagu robot. Edasi- tagasi tõk-tõk-tõk-tõk-tõk. Jalad ja käed (:D) käisid mega sujuvalt ja ta nagu libises! Ja see astel oli ikka nii, et saaks virutada. Aga ta oli küll väga kannatlik isend, sest ta küll agressiivne polnud. Tahtis hoopis ära joosta, aga kui mina muidugi tajusin, et ta liiga ei tee, siis ma veelgi enam tahtsin uurida, et ooo, mis saab. Aga lõpuks ma tokiga tõukasin teda, kuni ta maja alla läks. Mida ei näe, seda pole olemas:D  Põranda all on siis muidu skorpionid, redbackid( need  ämblikud, kes võivad tappa) ja bobtailid.




Issi, need ongi need
 uued-jubedad-aga-mulle-meeldivad-stiili-prillid, ju!
=)
GERDALE ja ÜLLELE maiuspala : Kirjutaksin kohe eralaldi peatüki, kuna te nii kardate ämblikke. Nimelt, siis kui ma koristasin erinevates majades, siis minu ülesandeks oli ämblikuvõrke ära pühkida. Selle jaoks on siin maal kohe spetsiaalsed ümarad ja kohevad harjakesed, mis on pika pika varrega. Ja sii sellega pühid lagesid. Küünitad ja pühid, vehid ja silid. Ja siis kukuvad osad ämblikud  ja nende võrgud lihtsalt alla sulle peale. Enamasti need klassikalised koibikud. Kui ma seda tegin, siis oli küll hea meel, et ma neid ei karda väga. Ma kujutasin ette, kuidas teie seda teeksite kiljudes, ja tundsin ennast eriti vaprana :D

Eelmine pühapäev käisime mingis kloostris, kus nad kasvatavad oliive ja teevad veini. Siin on see nagu mingi mega suur asi. 1862 tulid mingid kaks Hispaania munka ja lõid asustuse siia. Aga mind jättis kuidagi külmaks. Aga siis on see nagu mega vau, et oo kui vana asustus.

Leiutajate majarahvas kolis sisse!
Aga ausalt väga muud uudist pole, aga kohe ilmselt hakkab tekkima,  Kaarel kunagi ärkab. Eks  ma siis proovin ka kätte võtta, ja korragi midagi kirjutada, ja proovin Kaarlit tagasi hoida, et ta lobapidamatus blogi liiga üheülbaliseks ei teeks=)
Ehk siis teiste sõnadega, loodame siin praegu kõik koos, et ka Kaarel kunagi midagi kirjutab. Aga praegu ta magab :D 




Jääme siis kenasti kõik järgmiseid postitusi ootama- see ju tähendab seda, et vahepeal ON midagi juhtunud, millest kirjutada :D

Ajan Kaarli üles varsti!Käisin just võtsin ta mobla, et teile pilte laadida, magas küll, nagu inglikene=)

Tsau, ja kallid!
Kuulsin, et kevad hiilib... Veab teil!:)



HEAD AEGA PUNASED KRUUSATEED KÕNNUMAA!=)

No comments:

Post a Comment